A to v dôsledku obrieho nárastu marketingového potenciálu, ktorý hviezdny Portugalčan do klubu priniesol.
Juventus pokoril svoj prestupový rekord a podľa podľa denníka L'Équipe vyjde Ronaldo turínsky tím každoročne do roku 2022, keď sa mu končí zmluva, na 90 miliónov eur. To je nárast výdavkov o 25 percent.
Na druhej strane je Ronaldo továrňou na peniaze a Juventus by tak mal nielen z jeho výkonov na trávniku, ale aj z marketingu mimo ihriska získať viac peňazí, než do neho investoval.
Už deväť dní od potvrdenia Ronaldovho príchodu má klub o štyri milióny viac sledovateľov na sociálnych sieťach. Dresy hviezdnej posily už teraz tvoria 40 percent všetkých príjmov z predaja reklamných predmetov. Z toho síce idú zisky najmä výrobcovi dresov Adidas, ktorý však pri pokorení stanovenej hranice počtu dresov musí zaplatiť dodatočný bonus.
Zároveň bude teraz Juventus vo výhodnej pozícii pri vyjednávaní o predĺžení sponzorských zmlúv s Adidasom a automobilkou Jeep. A už teraz je predaných 94 percent kapacity štadióna na zápasy.
Predaj permanentiek sa zvýšil o 30 percent, čo klubu vynesie približne desať miliónov eur navyše. O ďalších 30 miliónov eur by mal byť vyšší zisk z televíznych práv.
Juventus navyše už teraz získal 50 miliónov eur z predaja hráčov Emila Audera, Alberta Cerriho a Rolanda Mandragoru. Uvažuje sa aj o predaji Stefana Sturara a Marka Pjaca, každý z nich by mohol mať hodnotu 20 miliónov eur.
A záujem je aj o Daniela Ruganiho a Gonzala Higuaína, ktorí majú hodnotu okolo 50 miliónov eur.
Ich predajom by turínsky tím získal prostriedky na ďalšie posily. Špekuluje sa o záujme o Uruguajčana Diega Godína, ktorého považujú za jedného z najlepších stopérov sveta.