Finále svetového šampionátu v Brazílii medzi Argentínou a víťazným Nemeckom si aspoň na minútu zaplo 1,013 miliardy divákov, minimálne dvadsať minút ho v domácnostiach pozeralo 695 miliónov ľudí.
MS 2014 prekonali viaceré rekordy televízneho obecenstva na kľúčových trhoch, akými sú Spojené štáty americké či Nemecko. Vysielatelia dovedna ponúkli 98 087 hodín záberov zo stretnutí na brazílskych štadiónoch, čo je 36-percentný nárast v porovnaní s MS 2010 v Juhoafrickej republike.
Vyplýva to z konečných čísel sledovanosti záverečného turnaja v Brazílii, ktoré na oficiálnej internetovej stránke Medzinárodnej futbalovej federácie (FIFA) zverejnili FIFA a spoločnosť Kantar Media.
Kľúčové konečné čísla sledovanosti futbalových MS 2014 v Brazílii:
- Celková sledovanosť (aspoň minúta): 3,2 miliardy ľudí (bez zmeny v porovnaní s MS 2010)
- Celková sledovanosť finále (aspoň minúta): 1,013 miliardy ľudí
- Sledovanosť finále v domácnostiach (aspoň dvadsať minút): 695 miliónov ľudí (+12% v porovnaní s MS 2010)
- Celková sledovanosť na internete alebo v mobilných zariadeniach: približne 280 miliónov ľudí
- Celkový počet odvysielaných hodín: 98 087 (+36% v porovnaní s MS 2010)